Klachtenprocedure

 

1. Interne klachtafhandeling door Buddies

Uiteraard stellen wij het op prijs als u de ontevredenheid eerst bespreekt met de direct betrokken pedagogisch medewerker of de leidinggevende. Dikwijls is er sprake van een misverstand en kan de betreffende medewerker u naar tevredenheid uitleg geven.

Indien u een interne klacht wilt indienen dan komt deze bij de directie van Buddies terecht. Klachten kunnen schriftelijk ingediend worden. Dat mag per post of per email. Zie de adresgegevens op de contactpagina van deze website.

Wij zullen een schriftelijke en met redenen omkleed oordeel op de klacht teruggeven. In het oordeel zal een concrete termijn worden vastgesteld waarbinnen eventuele maatregelen naar aanleiding van de klacht gerealiseerd zijn.

Ingediende klachten worden door de leidinggevende of de directie zorgvuldig onderzocht en de betreffende ouder(s) worden zoveel mogelijk op de hoogte gehouden van de voortgang van de behandeling van de klacht.

Wij zullen zo spoedig mogelijk (uiterlijk binnen 6 weken) de ingediende klacht behandelen.

 

2. Behandeling door de onafhankelijke klachtencommissie

Indien er nog steeds geen afdoende oplossing is gevonden dan kunt u een officiële klacht indienen bij de Geschillencommissie. Deze partij zal bemiddelen en een uitspraak doen waaraan ouders en organisatie zich te houden hebben. Via onderstaande link kunt u meer informatie ontvangen over de werkwijze van de geschillencommissie.

Procedure geschillencommissie: 

https://www.degeschillencommissie.nl/procesinformatie/

Neem contact op

 

 

onze partners

 

Buddies is lid van Brancheorganisatie Kinderopvang      Gemeente Amsterdam      Stichting Zonova

Buddies is onderdeel van IKC De Brink      

 

Copyright 2025 - Kinderdagverblijf Buddies B.V.
Inloggen | Ziber Education - School website